Když člověk nevlastní internetovou stránku nebo ji ještě nestihnul pořádně rozjet, nejednou se třeba i oprávněně pohoršuje nad tím, co vidí na webech svých konkurentů. „Jak jen si mohou troufnout ukázat něco takového světu?“ říká si. „Vždyť je to tam samá pravopisná chyba, články nemají hlavu a patu a každý z odstavců je o něčem jiném, prostě úroveň, že se z ní musí Jan Amos Komenský ještě i v hrobě obracet.“
Jenže pak si takový člověk internetovou stránku zřídí i sám pro sebe a rázem ho polije studený pot. A to když zjistí, že vlastně není o moc lepší než ti, které donedávna za prznění mateřštiny kritizoval. Ono se totiž náhle ukazuje, že napsat takový solidní článek na svůj web, o článku propagačním už ani nemluvě, není zase až taková legrace. Že to leckdo nezvládne.
Není na tom nic objevného. Je to prostě realita. Skutečnost, kvůli níž už dávno spatřil světlo světa pojem web copywriting. Což je služba pomáhající právě těm, kdo nemají nejen básnické, ale ani literární střevo.
Každý, kdo potřebuje texty na své www stránky, každý, kdo potřebuje texty pro www stránky se zaměřením na SEO nebo i vysloveně reklamní sdělení, se sem může obrátit se žádostí o pomoc. A může si být jist tím, že mu bude vyhověno. Že tu za něj potřebné texty napíší, a to té nejvyšší možné kvality. Ba že si kvůli tomu zjistí i všechny potřebné informace, aby byl výsledný článek maximálně efektivní, a že pak dostane zadavatel onen článek k okomentování a tento (míněn článek, nikoliv zadavatel) bude zpracováván, dokud nebude dosaženo plné spokojenosti.
Protože copywriteři jsou tu právě od toho, aby pomáhali těm, jimž slohová cvičení nejdou a jimž jsou poučky z pravidel pravopisu nejednou i učiněnou španělskou vesnicí. Aby se na internetu objevovala kvalita a ne nějaká z nouze ctnost, aby tam byly texty zajímavé, srozumitelné a též optimalizované pro vyhledavače. Takové, jaké jen tak někdo napsat nedokáže.